Välkommen tillbaka. Tack.

Åh äntligen, äntligen ÄNTLIGEN har vi fått internet här i lägenheten, så nu kan det rullas på alldeles som vanligt här, tjohoo! Vi hade det ju som sagt bara i gamla lägenheten innan, och dom dära drygt 100 metrarna kändes väldigt långa när man var tvungen att dra på sej skor och grejer så jag antar att mitt internetberoende inte var så starkt som jag trodde =)

Vad har hänt då? Eller rättare sagt, vad har inte hänt?? Tack och lov har det inte varit fler besök på sjukan, lilleman växer så det brakar (redan tre stl) och blir snart tre månader och lillan har blivit TVÅ ÅR! Sjukt fort är vad det går. Vi börjar väl med kalaset tror jag, det minns jag ju då det bara är två dagar sedan.
Jag har just insett hur högt vi satt ribban för kommande kalas då jag lyckades skaffa en helt UNDERBAR Pippi-tårta! Den var inte bara jätte-gullig utan god också, och Mlis lillasyster ska ha mången tack som gjorde den! Från mej får hon lätt i alla fall två beställningar om året från och med nu, den saken är som huggen i sten.

Seriöst, hur fin????!!! Och hur lång tid kan den inte tagit att göra?
Ps. Igenkotten är också fin, förstås. Höhö


Födelsedags-Pippi

Oooh, gissa om mamman blev glad! Nu kan hon hjälpa mej att städa!↓



När fikat dukades fram blev det riktigt lugnt (och skönt) faktiskt, och det varade säkert hela fem minuter innan det var fullt ös igen, haha! Det är allt bra nog tur att man inte har 8 småttingar hemma, för då vore skavsår i alla öronen ett faktum. Å andra sidan skulle man nog vara otroligt vältränad... hmm, tål att tänkas på....

Lilleman växer och gror han, och om jag inte misstar mej så väger han nog drygt 4500 gram nu och har nog snart vuxit ur tredje storleken! Sen att han började i stl 44 spelar väl ingen roll =) 


Hör och häpna, men mina löparrundor går förväntansvärt bra måste jag säga! Jag håller mej fortfarande bara till 4 km, men när vägen torkat upp lite så tänker jag börja ta mej an 7 km sträckan och börja KLOCKA! För så bra känner jag mej själv att om jag gör det så kommer jag att vilja få bättre och bättre tider, förståss, och det är mycket roligare att kunna springa runt istället för att måsta vända och springa tillbaka.
Nej nu plingar Timmy så fint på guran att jag måste sätta mej och lyssna! Och bilder på vårat nya hem kommer snaart.
Tack och bock


Kommentarer
Postat av: Linn

Välkommen tillbaka till internetberoendet. :) 7km-spåret låter ju inbjudande. Jag kanske ska ta med mig löparskorna till helgen? Kram

2012-04-23 @ 22:24:45
URL: http://www.apathyontherise.blogspot.com
Postat av: Karin Fahlén

Det var så tråkigt att vi inte kunde komma på kalaset. Dumma kräksjuka. Vi måste få komma och hälsa på er i nya lägenheten snart. Kram Karin

2012-04-24 @ 10:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0