Dreams

Inatt drömde jag åter igen att vi hade köpt en gigantisk, kolsvart hund som drällde saliv över hela lägenheten. "Det här är inte våran hund" försökte jag förklara för Timmy. "Det måste ha blivit något fel", men Timmy bara viftade med handen och sa att han nog blir mindre så småningom.

Ehh, det var ju en annorlunda teori? Jag vaknade i alla fall vid halv fyra och var tvungen och snegla in i buren där våran lilla Flip låg och sov helt ostört. Med rätt storlek tillochmed, pjuh. 


När jag somnade om drömde jag istället att jag och Johnny Depp var på dejt. Om man ska vara jättepetig så var det egentligen Edward Scissorhands, och hade hade väldiga problem att äta med sina saxhänder. Men annars var det trevligt. 
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha vilken underbar dröm, Edward alltså ;)
Snygg design och header :D

2012-08-20 @ 12:25:10
URL: http://dressyrisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0