Jahaaaa

Jag insåg för en stund sedan att det verkigen var på tiden att plocka lite ögonbryn (det ska vara två, va?) så jag placerade mej framför spegeln i badrummet men pincetten i högsta hugg. Men, så dåligt ljus det var, tänkte jag. Är nog bättre ljus i lilltoan. 

Jomenvisst var det bättre ljus, men då kom jag på anledningen till varför jag INTE använder den.



Så här mycket ser jag av mej själv.Vad är det för IQ fiskmås smuck som placerar en spegel i den höjden?!! Vem är ens då lång? Ja, förutom Timmy då. Och några andra. Men hur ofta står han och speglar sej?
 
Jag är ju iof inte den längst människan på jorden, men jag tycker att jag är relativt lång för min längd! -fnys-

Kommentarer
Postat av: Mli

haha jag tänkte på de när jag var hos er. diskriminering är va de är! :P

Svar: men ELLER HUR!! wtf! vem ska man stämma, tro? =)
Moa Bergström

2012-08-17 @ 09:17:44
URL: http://crazyhappy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0