Tor som i Torsdag

Nej, jag tog ingen snus igår. Lite självbehärskning har man ju, eller hur Diana? ;) Har ju haft snusuppehåll sedan jag fick reda på lilla Luna i magen, så det känns minst sagt ovärt om man skulle börja om nu. En snus eller två vid speciella partytillfället är dock helt OK tycker jag. 
Nog om det. 

Medans lilleman kravlar runt i babygymmet och minibror (Flip) sussar i korgen har jag både beställt tid för 12 v vaccinationen och ordnat med hundförsäkring. Hade först tänkt ta Agria, men eftersom dom typ är svindyra blev det folksam istället. Alla andra är ju föräskrade där så varför inte Flippen? =)




Kommentarer
Postat av: Diana

Men du!!! Jag om någon har självbehärskning....fast inte när det gäller snus...........:) Kommer ni inte snaaaaaaaaart??!!!!

Kram

2012-08-20 @ 15:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0