Brrrrrr!!

Brrrrr, termometern stod på -21 grader när Timmy åkte till jobbet i morse och det kändes lite vemodigt att gå ut måste jag säga. Huga! Tur att jag har kvar termojackan vi fick på gymnasiet, för det fryser man INTE i trots att jag bara hade ett linne under. Det följde med matchande hängselbyxor men dom har jag då inte rotat fram än. Börjar nog vara på tiden...



Lillprinsen var i lillans rum igår medans jag var i köket och pratade med min lillasyster. Det finns mycket att pilla på där inne så han brukar vara ganska nöjd, ja, ett tag i alla fall. Igår var han nog extra nöjd, för ägaren av rummet i fråga hade vist lämnat hennes chokladkalender på golvet. Och ja... det gick som det gick...


Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

sööt :)
Hoppas du får en fortsatt finfin tisdag ^^,
Stor kram! :D

[ snälla svara gärna i min blogg om du ska svara, för jag kan tyvärr inte se svaren annars, det är fel på mitt inlogg :/ ]

2012-12-11 @ 13:22:15
URL: http://mooollys.se
Postat av: kompakt

gud vilket gullig unge!

I dagens julkalender kan du få chansen att vinna ett personligt smycke. Kanske med ditt barns namn?
Det är inte alls svårt att delta så kika gärna in hos oss // Kompakt
www.kompakt.blogg.se

2012-12-11 @ 13:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0