Jorden får gå under en annan dag, jag har inte lust ikväll.

Ahh, äntligen hemma i Malå igen, det är alldeles för långt mellan gångerna... Termometern står på -20 grader och jag höll bokstavligen på att frysa häcken av mej då jag var ute Flip på hans kvällsrunda, brrr! Finns det vinterfodrade tights, tro? Eller så kanske jag bara kan dra på mej täckisar, det är också ett alternativ.

Om jorden finns kvar imorgon och det inte är alltför kallt ute ska vi nog dra upp till backen och åka pulka med onga. Det finns ju såna nymodernigheter som en "pulk-lift" här i byn och den används nog flitigt kan jag tro. Att dra en pulka uppför en backe är ju jobbigt, särskilt med extra tyngden från ett barn =)

Nåja, nu ska jag lägga mej och läsa Harry Potter ett tag och hoppas att den lilla stenen i magen försvinner. Vidskeplighet eller inte, jag kan inte rå för det. God natt.

Älskar dej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0