Kvällsgöra




Karl´n min är och ser "The Hobbit" på bio så jag har roat mej med mina penslar ikväll. Tanken var att bara måla klart hästtavlan (den blidde svart) och sedan se filmen jag lad...hyyyrt hem, men min tidsuppfattning blir skev så in i helvette när jag målar så jag slutade nu. Ooopsi! 

Tavlan ovan påbörjade jag ikväll. Den är stl 60×80cm och fortfarande oklar, saknar både bakrund och mera färg. Tror jag. Har inte bestämt än... den fanns ingen som helst plan bakom, utan den har bara fått växa fram eftersom. Jag tycker det är både roligast och svårast att måla så, det kan sluta precis hur som helst! 

Imorgon står det rambygge på mitt schema, jag skrev dit det nyss.  God natt. 

Ps. Jag har inget schema. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0