Nykutad

Aaahhh, man bara måste Älska känslan man har i kroppen efter gymmet. Nästan lite tendens att kunna bli lite beroendeframkallande, så det är tur att man är lite lat på sidan af.

5 km löpning blev det i alla fall med 2 stopp a 200 meter... jävla mjälthugg. Varför får man det? Är det för att jag är otränad? Vavavavavava? 
Ajja, jag började och avslutade med 15 min powerwalk och nu ska ni få höra något lustigt! När jag hade sprungit mina 5 km så hoppade jag av bandet för att gå och dricka innan "av-varvningen", det gungade lite i huvudet och det kändes ungefär som att jag svävade fram? Haha, skitskummt var det. Det gick över när jag druckit en mängd vatten, så förmåddligen var det bara det. Men endå, skum känsla. 


Jag tänkte ta en fin svettisbild, men jag var så högröd i ansiktet att det bara såg för hemskt ut, haha. Bjuder på bild av de tre musketörerna istället, dvs Ida, Maya och jag. Två av mina allra bästa systrar! ♥

Kommentarer
Postat av: IDA

Tips! I dagens lucka kan du vinna din favoritprodukt från Youtopia! :D
http://adaras.se/2012/december/lucka-8-vinn-valfri-vara-fran-youtopia.html#comment

2012-12-08 @ 17:56:57
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0