Onsdag

Onsdag i dag, sämsta dagen på hela veckan om ni frågar mej.

Timmy slutar inte förrän tio över 6 ikväll, men när han kommer hem ska jag brassa iväg mot gymmet och springa lite har jag tänkt. Hade tänkt smita iväg igår, men då var Timmy i full färd med att bygga nån snowboardleksak av järnrör och sedan tog den resten av kvällen att prova den =) Ja, tills en viss dam på gården sa att dom skulle vara tysta för att hon skulle sova... haha, seriöst? Jag har svårt att tro att dom var så högljudda. 

För övrigt håller vi alla tummar vi tår här hemma, hoppas att vi INTE blir sjuka såhär lagom till jul. Lillan har nämligen varit hemma från dagis i veckan då hon kräktes 2 gånger i måndags och en gång i går morse. Sedan dess har det varit som lungt, men magsjuka kan ju vara en förrädisk jävel. 

Alla sussar här hemma, så jag tror bestämt jag ska motionera min hunter lite ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa - Kreativ bakning ♥

sv: Haha ohja! :)

2012-12-19 @ 16:52:42
URL: http://muzicmecupcake.blogg.se
Postat av: Mikxki

Härlig bild :)

Svar: tack =)
Moa Bergström

2012-12-19 @ 22:01:50
URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0