Tredje helgen i advent

Julafton kryper närmare och närmare och jag har en väldigt obekant känsla i kroppen för att vara den här tiden på året. Lugn. Typ.

I vanliga fall  (läs: ALLA tidigare år) skulle jag börja inse typ nästa vecka att "det nog börjar vara på tiden att köpa julklapparna", så det känns väldigt underligt att faktiskt ha det bortgjort redan FÖRRA månader. Vad hände där liksom? Jaja okej, brorsans paket anlände i fredags (men det har varit "klart" länge) och förutom att det behöver lite papper omkring sej så är allting klappat och klart. So wierd...

Nog om det... vi lade till lite julkänsla idag genom att klä julgranen, wihoo! Medan jag satte ljusen på plats så hängde lillan 5 stycken bollar på en och samma gren. "Nu räcker det!", sa hon, så om hon skulle få bestämma skulle våran gran se ut såhär:



Nu fick hon inte bestämma (vilka otäckingar vi är), så nu ser den ut såhär istället:

Mysigt värre! 

Nu ska jag ta och köra mej en ny kopp te, den andra blev vist stående på border när jag och Timmy myst ner oss i soffan och insett att det INTE var Solsidan ikväll utan Jul med jävla Ernst??!! WTF! Inte okej. 

-Vaaaaa, Ernst istället för Mia? Neee. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0