BVC

Okej, jag kan nog absolut släppa alla mina tankar om att lillen inte får i sej nog med mat. Senaste beviset idag står sej tydligt - 210 gram på 6 dagar har han gått upp! Men jag kan inte hjälpa det ju, men "Oj, men nu åt han ju bara 5 minuter...", "Ojoj, nu är det 3,5 timmar sedan han åt... " eller "han åt inte så bra inatt..." är kommentarer som inte ska yttra sej från min mun hädanefter. Där med basta! 

210 gram. Han har altså gått upp drygt 14% av sin kroppsvikt på 6 dagar, haha, det är lite skrattretande att man är så orolig =)


Jag har förresten köpt ett hopprep idag, så Tjohoo, här ska tränas! Eller ja, hoppas. Det är nästan gräsligt så underskattat hopprep är, man tränar ju både benstyrka, koordination och det är en mycket bra kondinationsträning OCH det är kul!
(hoppas jag... hopp hopp)

Bilden lånad HÄRifrån

Kommentarer
Postat av: Anneli!

Hopprep ÄR kul.. :)

Vad bra att lillkillen ökar i vikt.. :) Snart, mycket snart hoppas jag att vi ska ta oss till er och hälsa på.. :)

2012-02-29 @ 07:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0