Dylan är klar!

Åh, vad underbart härligt det har varit att vara hemma ett dygn, men jag känner ändå att det är för tidigt att komma hem "på riktigt" som vi faktikst skulle få göra om det gick bra. Och det har det gjort, men det känns ändå alltför tidigt... min magkänsla säger att vi ska stanna kvar ett tag till.
Klockan halv tre ska vi vara tillbaka för viktkontroll och sen får jag säga hej då till mina älskade för ett tag till, men nu vet vi ju med nästan all säkerhet att det inte kommer att dröja flera veckor till innan vi är hemma på riktigt igen =) Känns as-nice. 

Igår mös vi bara i soffan och tittade på en film, men idag har jag varit hurtigare! Jag har hunnit måla lite på lillans tavla, sätta ihop en ram och måla två. Hurtigt värre, va? 

Timmys Bob Dylan tavla is ready to gå upp on the wall


Sååå vacker


Far ♥ Son



Kommentarer
Postat av: hanna

va kul att de gick bra på eran permis o att ni är inte allt långt ifrån hemgång!! =D hejja lillen!!=)

2012-02-13 @ 19:17:27
URL: http://hannasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0