Helt sjukt

Jag tror det var Ida som frågade hur liten den minsta bebisen dom haft här på avdelningen var, och vi fick veta att den inte var större än dryga 300 gram. Och ÖVERLEVDE!! Helt sjukt vilket otroligt bra jobb dom gör här, och jag är evigt tacksam att dom finns här 24/7. Jag kommer nog absolut att vara spy-less sjukhus innan vi får åka hem, men jag tänker inte åka hem en dag för tidigt!!

Fr V: En "vanlig" blöja stl 1, stl newborn (lillens nuvarande) och sist men minst har vi minsta blöjan på lager!

Kommentarer
Postat av: hanna

ujuj 300gram.. de va inte mycke o komma till världens me! Tur som du säger att de finns bra personal!!=) Menduu blöjan där var var ju miniiii! Ja tycker nu när man börjat plocka fram strl 1 blöjorna känns om ju pyttesmå motför lillemans 5or, men jämfort med den där minsta är som ju gigantiska!=P Hoppas ni mår bra annars!!=)

2012-02-09 @ 09:07:46
URL: http://hannasrosa.blogg.se/
Postat av: Mona

shit!! att de finns så små! ja de ä mäkta imponerande va dom kan göra :D hoppas ni mår bra å att du inte blir allt för uttråkad på sjukhuset för ja tycker om att läsa din mysiga, fina blogg :) kram på er

2012-02-10 @ 00:50:02
URL: http://turossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0