Små fötter, små händer




Vad mysigt vi har haft idag, lillen jag och Timmy. Det enda som saknades var storasyster Luna... usch och fy vad jag saknar henne om dagarna! Att gå från att vara med henne varje dag, hämta-lämna på dagis, lägga för natten, till att bara träffa henne någon enstaka timma någon dag i veckan är inte ett dugg barnhertigt för mitt mammahjärta. ♥
Jag vet att hon nog inte tar någon större skada av det, och att jag behövs "mera" här just nu, men det gör det inte mycket lättare... jag längtar sååå tills vi får vara en HEL familj igen!

Idag har vi tagit avtryck av lillens små fötter och händer. Han var nyäten och ganska lea-lös vilket förenklade det hela en del, fastän det ändå krävdes två försök innen handen blev någorlunda bra. Det vet jag, för jag stod brevid och tittade på!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Åhhhh, jag måste komma snart...vi har varit sjuka i lite drygt en vecka nu....bara den här himla förkylningen kan ge med sig snart. Åh, rätt så frustrerande att ha er så nära men ändå så långt borta. Ser ivf att ni har det bra, eller ivf så bra man kan ha det när man måste vara där ni är. Tänk på att ni snart får vara hemma tillsammans o njuta av våren och den kommande sommaren och en ny fräsh lägenhet:) Kraaaam

2012-02-11 @ 08:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0