Barnmorska besök

Skylten utanför barnmorskan är ju väldigt...eh... lungnande. Eller nåt.


Barnmorskan idag altså. Magen och bebis växer som dom ska, alla värden ser bara bra ut och jag kan konstatera att jag ökat 12 tunga kilon i vikt. Sedär, det var en glad överaskning! Själv hade jag gissat på minst tre kilo till...

Den lill♥s hjärtljud låg idag (v.33) på 144. Och för att jämföra med då lillan bebodde magen så hade hon 148 slag/min i V.31 och 140 slag/min i V.34. Detta säger mej naada, men jag vet att vissa (tex du, mamma=) ) tycker det är intressant, så varsågod =)


Annars har jag hunnit bygga till mej två ramar idag som nu endast behöver lite färg för att bli klara, och påbörjat en tavla till lillans rum. Hurtiga jag. Om jag bara kunde göra lite nödvändiga saker också, som att packa till imorgon, fast sånt är ju inte lika kul. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0