Crepes

Idag står det champinjon-crepes på middags menyn och jag ska alldeles strax leka husfru och grädda plättarna. I förväg och allt. 
Duktigt. 

Sen har jag tänkt skissa lite på tavlor jag tänkt måla, på något vänster lyckades vampyrdröm-tankarna spåna  vidare till vad för slags tavlor jag vill måla, och det var precis den sortens insperation jag behövde för att komma igång!
Våran granne och Åkes mamma är en superduktig "målare" och hon har frågat flera gånger om jag inte vill följa med och måla mej en tavla, och vist vill jag det! Har bara inte vetat vad jag vill måla... än =)


Den här vackra tavlan målade jag åt en bekant som inflyttningspresent för några år sedan, och jag hoppas innerligt att han hängt upp den där han lovade. Ovanför sängen.

Kommentarer
Postat av: Maya

Neeej! Din häxa va mkt fulare å finare än min :'( nu försvann mitt självförtroende !!

2012-01-19 @ 13:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0