Klart och påbörjat

Tänk vad man kan få tiden att gå fort när man har något roligt att göra! Idag har jag nog (kanske) målat klart 2 st tavlor och påbörjat en annan. Allt som fattas på "kanske" tavlorna är ju då en ram och kaaaanske mera färg... kan inte bestämma mej. Just nu är jag nöjd iaf. Bilder kommer då ramarna sitter på plats!

Påbörjad:


Nu ska jag tvärstöka undan lite från lillans morgongympa (plocka fram aaaaaaaaaallt!!) och sedan hämta hem henne och påbörja middagen.
Life is goood!

Kommentarer
Postat av: Mona

du få lägga ut kort då du ä klar :D



ja men tro du ja va förbannad lr!! hur dum få man va?! :O vissa ska liksom inte ha hund!

2012-01-23 @ 16:17:18
URL: http://gammquinn.blogg.se/
Postat av: Anneli

Guuu va duktig du är.. :)

De verkar bli superfint.. :)

2012-01-23 @ 16:27:22
Postat av: Linn

Jodå, det är ett jättefint hus! Men dels är det kanske lite litet i längden (beroende på hur mycket man tänker yngla av sig :p) och dels så är vi så förvirrade just nu med vart vi ska ta vägen att det inte riktigt känns som läge att flytta. Men vi har två veckor på oss att tänka så vi får väl se om vi får nån uppenbarelse innan dess!

2012-01-24 @ 09:18:52
URL: http://www.apathyontherise.blogspot.com
Postat av: hanna

Okej va spännade=) vi ska dit nästa vecka, längtar=) Hjärtljuden har legat mellan 145-155 ungefär. För er då??=)



Ja ja kan tänka mig de.. de såg verkligen luftigt ut!=)

2012-01-24 @ 11:05:55
URL: http://hannasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0