Listigt med ramar

Klockan är snart 11 och jag är vaken. IGEN! Borde verkligen gå och lägga mej, men konstigt nog känner jag mej inte värstans trött... kanske börjar järn-tabletterna och blutsaften göra sitt nu efter, vad blir det, SNART 6 MÅNADER? Hah, verkligen på tiden så sådana fall. Sova ska jag göra i alla fall, snart.

Ikväll har jag varit nere i snickeriet igen och målat klart min tredje tavla och dessutom hunnit med att såga till 1½ ram. Att såga för hand borde härmed finnas med på alla gym och träningslokaler, för jag är alldeles säker på att jag kommer att ha träningsvärk imorgon =) Jag bortser gärna ifrån att jag är aningens otränad just nu...
Nu ska jag smaska vidare på min honungsmelon och isvatten. Kul att det kommer lite nyttigare crawings för en gångs skull...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0