Lördag och lördagsgodis

Usch, vad gott det var att hälsa på Ida idag! Först och främst åt vi pizza till middag, (banan, kyckling, curry. Njum!) och serverades sedan en grädd/daim/maräng tårta till efterrätt. Hejudamej vad jag blev mätt! 

Men nu är vi hemma igen, och jag lillan. Timmy är på en behövlig (?) grabbkväll med järngänget och om jag känner dom rätt så kommer dom att dricka sådär lagom många öl och spela spel. Babbla kommer dom att göra så mycket att dom inte hinner spela spelet klart ikväll utan måste fortsätta någon annan gång. Japp.
Kicki och Lina är på väg hitåt just i detta nu, och vi får se vad vi hittar på för roligt ikväll. Kanske blir det spel för oss också? Eller kanske "hyra" en bra film? Godis är i alla fall obligatoriskt!


Haha, jag viker mej typ dubbel varje gång jag ser den här bilden! Lina har satt färg i min hårbotten och jag har rullat både Linas och Kickis hår i toapapper så dom skulle vakna upp med vackra, perfekta lockar dagen därpå.
Det gjorde dom inte. HAHAA!
Jag saknar min piercing lite grann...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0