Sängen nästa!

Det här målandet tar kol på mej. Jag glömmer bort allt vad tid och normal kroppshållning heter vilket resulterar i att jag kommer uppstapplande långt efter läggdags och med krokigare rygg än självaste Quasimodo. Känns det som i alla fall. 

Snart klar?

Imorgon blir det nog inte målning för heela slanten då jag bestämt tror att jag åker in till stan för göra av med presentkortet på Idiska jag passande nog fick på min födelsedag av mina kära syskon med respektive. Det kunde inte komma mera lägligt.
Mera svart färg behöver jag också... och vit. Och gul. 

Kommentarer
Postat av: hanna

Ja de stämde då verkligen inte på Tim. Hans hjärtljud låg mellan 150-160 varje gång :P

2012-01-25 @ 12:32:05
URL: http://hannasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0