Stolt tjej ♥

Jag somnade på soffan idag när lillan sov sin lunchlur, jag vaknar av små fötter som trippar fram och när jag kikar efter sitter lillan på soffan i hallen. Hon kom även uttrippandes från sovrummet igår kväll efter Timmy lagt henne, med andra ord har hon kommit på det där med att kliva ur spjälsängen på allvar nu!
Happ, skit också =)

Vi vill såklart inte riskera att hon ramlar där hon klättrar i mörkret så vi har helt enkelt bytt ut hennes spjälis mot en "riktig" säng nu. En fin växa-i säng som stått i hennes rum tidigare, och hur det går återstår att se...
Det var i alla fall en stolt liten Luna som sprang före Timmy som bar på sängen och pekade vars den skulle stå, "Dä dä dä" sa hon, och vi hann nästan inte ens bädda klart innan hon kastade sej i den och drog åt sej täcket ♥ 




Haha, sötnos ♥
Det gick faktikst över förväntan att lägga henne i den för att sova, för att vara första natten och allt! Jag satt brevid henne och nynnade vackert på Trollvisan innan jag gick ut, och det var dryga timmen sedan. *peppar peppar*
Ännu har det inte hörts något ljud från små tassar iaf...

Kommentarer
Postat av: Katta

Vilken sötis!!! :D Å vilken fin säng :)

2012-01-17 @ 21:00:30
URL: http://www.letmesayasingleword.blogspot.com
Postat av: Mli

Vilken fin säng! :D Helt underbar!

2012-01-18 @ 18:59:23
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0