Tandborste, yeah yeah yeah

Imorse följde lillan med Timmy när han steg upp, och jag fick sluta mina ögon säkert 2 minuter längre. Lätt värt!
När vi fikat så kilade vi ut en sväng, efter lillan protesterat aningen mot overallen såklart! Hon ville absolut ha på sej reflexvästen först, och när jag berättade att den skulle vara UTANPÅ overallen så blev hon inte alls nöjd på mej. Dock gav hon med sej efter ett tag och hon fick på sej hela utstyrseln utan vidare klagomål. Ja, tillochmed "skidluvan" (den måste vi nog snart ha i stl större). 

Det blåste svinkallt så det blev en ganska kort utevistelse (typ en timma kanske?), men vi gick å hälsade på hästarna och matade kaninerna iaf innan vi gick in igen. In ville hon såklart INTE, men hon fick lite sprätt i benen när jag sa att inne väntade saft å bulla =)
Wienerbulla till och med, man måste ju lyxa till´et när det är fredag. 


När lilla fröken vaknar till liv igen åker vi nog in och handlar. Det börjar se mystiskt tomt ut både i blöjskåpet och i kylskåpet, så det är nog behövligt. 

(Jo, på tal om rubriken så är det vad lillan har gått och sjungit på sedan ungefär kvart i 8... Bolibompa-morgon är grejer det...)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0