FIn väré

Hovvaligen så härligt väder det är ute idag! Jag ska nog dra på mej bikinin och lägga mej ute tlls lillan vaknar tror jag, sedan drar vi till Södervik och badar!! (känns fortfarande skumt och säga "Södervik" då det inte är "rätt" Södervik) Hoppas vädret håller i sej, eller till och med förbättras, till i helgen då vi åker till Lycksele igen för bad och djurpark. Jag tror lillan kommer tycka det är såå kul =)

På tal om något annat... hur höga blir sockerärtplantor egentligen? När kan man vänta sej något ätbart från dom? Tycker bara dom växer och växer, och ännu finns enbart blad på dom.. hm..

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha, oj vad dom växer.. Kan tala om för dig att mina blev typ 40-50cm höga och hips vips från en dag till en annan var det typ MILJONER ärtskidor på dom.. :) de kändes i alla fall som att de blev stora fina "skidor" bara över natten.. :)

Mysigt med fint väder.. Här är det som vanligt mulet.. Eller visst solen har tittat fram, men då blåser det så mycket att man nästan blåser bort istället.. Jag är inte alls avundsjuk på ditt bad och bikiniväder.. :)

2012-07-03 @ 12:59:57
URL: http://annlifunderar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0