Två torn

Idag har Dylans låt "Baby you've been on my mind" cirkulerat i mitt huvud ungefär 90% av tiden och fastän jag kan hela låten är det just den frasen som gått på repeat, sjukt irriterande...
För att renska skallen lite for jag ut och sprang en sväng efter middagen och SATAN så härligt det var! Jag hade på mej ungefär en munktröja för mycket vilket resulterade i att svettet rann likt niagarafallet, men det är så jag gilla´re ;) Det ska kännas att man jobbat. 

En väldigt smickrande bild enligt mej själv, det syns ju knappt att jag... eh, "glänser" (svettas som en gris)



Jag och Ramona har i alla fall varit ute större delen av dagen och ska alldeles strax playa igång The Lord of the Rings - The two Towers.
Jag kan fortfarande inte riktigt förstå hur hon ungått att se någon av filmerna??!! Haha. Hon borde få någon sorts böter, så obligatoriska är filmerna! Timmy kontrade med att jag inte sett en enda av Star Wars filmerna, men det är väl ändå inte samma sak =) Nääää

Kommentarer
Postat av: Linn

Där ser du, jag sa ju att det är härligt att springa när man väl kommer in i det! Hur snabbt/långt springer du nu då? Du är säkert i bättre form än jag vid det här laget... ;)

Och klart du ska se Star Wars! Det är ju kult. Kram

2012-07-25 @ 10:16:27
URL: http://www.apathyontherise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0