Ut å kut ve de!

Jag. Är. Trött. 
Har suttit och scrapboooookat ihop några sidor i lillans fotoalbum, känner att jag måste ta itag med det nu. På typ nästan tre timmar hann jag altså med tre sidor, så jag lär väl bara klar med lillprinss album lagom till hans 40-års kris. Pepp!

Efter dom små änglarna somnat för kvällen (ca 19.30) så begav jag mej ut på en löparrunda, och jag kan glatt konstatera att jag nått mitt sommarmål - att springa heela rundan utan avbrott i djävulsbacken, jihoo! Nu ska fler delmål upp och jag tror bestämt jag ska byta runda till 9km rundan from nästa gång =) Kan bli intressant...


På tal om något helt annat har jag för vana att alltid känna igenom Eiya när hon kommer in för natten i jakt på fästingar eller liknande, och fram till idag har hon inte haft en enda! Det var fram till idag det... självklart satt det en jävel bakom örat på henne, ful var den också! Så medans jag hade henne i knäet och höll borta allt hår fick Timmy pincetta bort det lilla äcklet. Jag tror vi fick bort hela, men för säkerhetsskull skvätte ja dit lite sårtvätt också får vi hålla lite koll runt om. Nåja, sängen nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0