Flugan

Tidigare ikväll då jag och Yatzy var ute och sprang (tog för övrigt "record" idag. 5,12sek/kilometer, dock på bara 5 km) så fick jag årets första mygga influget i ögat, och det känns som att den fortfarande är kvar och grager... så o.t.r.o.l.i.g.t. irriterande!
Nåja. 

Till min lycka såg jag även att mina frön överlevt "kylan" utan något tak i växthuset på TVÅ VECKOR, och några små blad hade tappert kämpar sej upp. Det gillas! Vad som ogillas är att jag inte alls kommer igåg var jag satte vilka frön, men det får väl tiden utvisa, antar jag. Förhoppningsvis ser jag skillnad mellan morötter och sockerärtor.
Förhoppningsvis.


Jo, lillan hittade mitt "förråd" imorse, och det låg tamponger tammetusan över hela golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0