Mjölk-diet?

Alla som känner lilla Luna vet att hon är av den snaba typen. Inte bara snabb, utan SNABB!
Idag när Timmy höll på att steka plättar och jag matade lillebror han hon tillexempel med detta:



Nåja, något litet pris borde hon faktikst få eftersom mjölkförpackningen var näst intill full, och kolla vad lite hon spillde! Det hade ju kunnat sluta i katastrof. Mjölk-katastrof!!


Söndag idag altså, med andra ord fick vi vårat nya (gamla) bord idag, och jag tycker det blev jätte bra! Framför allt behöver vi inte längre vara oroliga att benen ska ge vika vilken sekund som helst.
(lite komiskt eftersom det at bra nog mycket nyare än det vi köpte idag)


Ged-i-get-bord


Vi är nöjda, och det är ju hufvudsakhen!

Jo! Vi fick ju finbesök igår i form av Sandra, Emil och lilla Elis, och vad är inte finbesök utan lite findricka? Vin, altså. Och Talisman, såklart. Dock spelade vi inte klart utan satte oss och tittade på "Hundtricket" istället då vi kom fram till att vi ändå inte skulle hinna spela klart... (jag hade LÄTT vunnit annars!!)
Idag blev det lekparks-lek på förmiddagen för dom små trollen (Luna och Elis) och jag tog massor av kort, men av någon konstig anledning råkade jag radera dom just näst ja fört över dom på datorn.

så.otroligt.klantigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0