Skynda Fynda!

Åh, det är lite jobbigt att fynda så mykcet som jag gör, hehe. Senast idag har jag tingat fast både ett nytt köksbord och 5 stolar. Man kan väl egentligen inte säga "nytt" kanske då bordsskivan vist var i behov av en slipning och framför stolar stod ordet "Antika", men jag vill inte ha nya heller så det passar oss utmärkt.
Framför allt så gav jag ju Ida ett mycket (läs:MYCKET) gott skratt när jag berättade för henne att jag skulle köpa ett gediget bord, tydligen så uttalade jag det fel och det tyckte hon var väldigt lustigt =)

Nu gäller det bara att hitta "rätt" tyg att sätta på stolarna och soffan så dom matchar varandra i alla fall lite grann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0