Tisdag

Det gick bra idag. Vi lämnar det så tills vidare...

Det händer mycket nu, känner att jag inte riktigt kan fokusera som jag borde... =) skulle egentligen ha farit ut å sprungit (det hjälper mot det mesta) men jag råkade vist däcka i soffan framför Spider-man istället. Ganska dålig film men lätt att se och det var kanske det jag var ute efter, då kan man slösitta framför datorn samtidigt. 

I helgen kommer en gammal klasskompis med familj och hälsar på, ska bli riktigt nice! Aningen komiskt är det ju också att vi har varit beräknade med bara några dagars mellanrum i bägge graviditeterna, så med andra ord är våra småtroll ganska jämngamla (omän jag "spurtade" om henne båda gångerna, heeeh =P)

Eiya har förresten hittat en ny favoritplats. Om hon inte ligger där så ligger hon i lillans fotölj. Den duger också.

Kommentarer
Postat av: Linn

Vad jobbig du är som är så kryptisk! Men håller tummarna iaf. :) Kram

2012-06-13 @ 12:19:00
URL: http://www.apathyontherise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0