Annorlunda mutmetod

Jag trodde att lillans feber började ge med sej, men det var altså bara en skenmanöver... Den envisa rackar-basilusken! Vid middagstid hade hon nästan 40 grader, 39,7, så jag brassade iväg och köpte Ipren för att kunna varva med alvedonen för bästa resultat. Jag tyckte även att jag var smart som köpte flytande ipren istället för suppar för att slippa blöj-stöket på nätterna, men det går väl att diskutera...

Jag: Här får du Ipren, gumman
Lillan: Nääe... -gråter-
Jag: Jomen då försvinner febern...
Lillan: Näe -gråter-
Jag: Då får du glass sen!
Lillan: Näe! -gråter-

Här gäller det att vara smart, tänkte jag, och hämtade en klick smör på en smörkniv. Då gick det ner ska ni veta! Det gäller att tänka outside the box. 

Febrig liten tjej.. ♥

Kommentarer
Postat av: Moster M

Hoppas världens finaste Luna blir frisk nu ❤ Massor me Bamse kramar!

2012-03-10 @ 23:38:40
Postat av: elsa

Åh vilka underbara ögonfransar!

2012-03-13 @ 17:18:36
URL: http://ekinnerfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0