Denna gången är vi förberedda

På tisdag ska lillfisen opereras, och imorgon klockan ett ska vi befinna oss på Barn 4 för läkarbesök och inskrivning och kommer nog inte hem förrän i slutet av veckan. Surt. Jag skulle vilja kunan förklara för lillan varför inte mamma och "lillebjoj" är hemma imrogon när hon kommer från dagis... eller dagen därpå. Eller där nästa... huhu

Men sen hoppas vi på lite nedförsbacke tycker jag, "Kanske börjar den redan idag" tänkte jag och köpte mej en triss idag när jag handlade, men inte ens ynka 25 kronor vann jag så förmodligen var jag bara lite tidigt ute =) 

Nu är min kyckling/broccoli paj klar och ska bara packeteras i fina portioner. Jag kommer nog ihåg hur snåla dom är där på Barn 4, det enda man fick där var bubbelvatten, med det är ju i och för sej inte fy skam!

lagom stor, tycker lillan♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Stackars liten, hoppas allt går bra:) Kram på er!

2012-03-04 @ 23:32:10
Postat av: Sandra

Stackars liten, hoppas allt går bra:) Kram på er!

2012-03-04 @ 23:32:18
Postat av: Ewe

Jag ska hålla tummarna för er och lillen imorgon då :D !

Hehe tiden bara rusar iväg :) Jaa dom är vackra mina små hjärtan , jag ser väl om du får tid någon gång ;)

2012-03-05 @ 11:09:09
URL: http://evi0627.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0