kulör it

Sådärja, nu har jag nog packat det vi kan behöva i veckan tror jag, allt som saknas nu är lite tidsfördriv... lustigt nog har vi packat ned alla böcker och jag har lite lust att börja rota fram någon som jag vill läsa så jag införskaffar nog en ny om jag känner mej själv rätt. Vilket jag gör rätt bra. 

Dagen i ära har jag på mej alldeles för stora knä-sockar (stl 36 my ass!!) i fina färger för att lyfta upp resten av utstyrseln som är rätt svart (Det får inte bli för tråkigt vett´ni!).  Till det matchar jag mina svarta, snygga (och gamla) kängor från Hööks och vinterjackan från Naturbruks.
Modeblogg nästa?


Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, jag tycker det låter som en bra idé det där med madrassen... får nog prova det nästa gång!



Lycka till nu med lillen imorgon. Jag ska tänka på er! (Och din stil slår förresten min med hästlängder. Eller vad sägs om lila, urtvättade mjukisbyxor och blå-vit-röd-randiga tjocksockar? Hehe.) Kram

2012-03-05 @ 22:19:47
URL: http://www.apathyontherise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0