Kvällspromenad



Grannens fina jycke fick följa med på en 40 minuters powerwalk igår, och jag måste säga att det var otroligt skönt ute trots att vi nästan blåste bort. Nu längtar jag till den "riktiga" våran, eller åtmistonde tills vägarna tinat fram ordentligt så man slipper ankgången för att inte ramla omkull. 

Väl inne, och efter en välbehövd dusch, satte jag mej tillrätta och såg "One day" (En dag) som jag sett fått så fina recenssioner på facebook (heheeeh). Tyvärr blev jag inte det minsta imponerad av den och tyckte den snarare blev lite... tråkig, eller så var det för att jag kände mej aningen oengagerad. Om det berodde på Timmys högljudda CS-spelande i bakrunden är dock oklart...

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kanske berodde det på att filmens 2 huvudkaraktärer bestod av en cynisk, tråkig kvinna och en grisig man? :)

2012-03-13 @ 07:57:26
URL: http://www.libney.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0