Mamma tips

Jag bara måste tipsa alla föräldrar därute om det bästa, smidigaste och enklaste larmet ever! Nu pratar jag inte om ett inbrottslarm såklart, utan ett andningslarm till dom små grynen som gör att man kan sova gott om nätterna utan att behöva känna efter på magen stup i kvarten eller pilla på munnen. Rör det sej? (känner någon igen sej??) (jag gör det)

Detta lilla smidiga larm sätter man helt enkelt fast i blöjan eller på byxorna, och om barnet av någon anledning skulle sluta andas tar den först eget insiativ och börjar vibrera, och om inget händer börjar den sedan toktjuta. Jag känner mej väldigt bekväm med larmet, och min MAMMA ska ha en bamsing till kram som köpte det åt oss =) ♥

Larmet heter altså Respisense Buzz, och det rekommenderas STARKT!

Bilden lånad HÄRifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0