Antiknytt

Saker och ting börjar sakta komma i ordning här hemma, och tidigare ikväll var jag och far min och hämtade ett antik-skrivbord som jag har tänkt ha farmors gamla symaskin på (som för övrigt fungerar alldeles utmärk). EFter en liten ommöblering står nu skrivbordet på sin framtida plats i gästrummet och det blir nog alla tiders när jag får dit den gamla (men fräscha) pallen/stolen jag har i mitt huvud. Någonting man kan klä i något roligt tyg i alla fall.
En hylla komer nog också att sitta fint där någonstans...

Love it♥





Jag kom alldeles nyssens in från en 5 kilometers jogginrunda och känner att en dusch kommer sitta finfint, och sedan tror jag bestämt att jag ska göra mej en kopp varm choklad med massa marsmallows i. För att återställa balensen, förståss!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vilket superfint skrivbord.. :)

2012-05-09 @ 07:31:21
Postat av: Wickan

Wooow, vill oxå ha ett sånt!!!

2012-05-09 @ 14:30:10
URL: http://wictoriagrundberg.blogg.se/
Postat av: Ida

Jättefint var det!Vill oxå ha ett symaskinsskrivbord! Märkte att ni inte behövde låna nå "rep" igår ;) vilken tur att allt gick så smort :)

2012-05-09 @ 20:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0