God feeeeeling



Nu fick jag ett sånt där ritar-sug igen! Dom kommer och går med jämna mellanrum, omän aningen glest kan tyckas... men nu det är bara att damma av ritblocket och rota fram pennorna som jag gömt från lillan, alldeles säkert på något "smart och säkert" ställe som gör dom omöjliga att hitta. Hmmm.
Det får dock vänta till imorgon för om jag sätter mej ikväll kommer klockan bli alldeles för sent innan jag hittar isäng. 

Ikväll blev det i alla fall en tur med Ayla på banan. Inga konstigheter, lite tempoväxlingar och öka/minska volt och hon skötte sej alldeles utmärkt! Känslan var suverän och allting bara stämde och flöt på, underbara känsla. 

Jag och Ayla i söndags. Vi såg typ likadana ut idag, förutom att min tröja var röd och Ayla var utan martingal.
Och jag hade jacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0