Speed-shopping

79,50 spänn för en vindjacka tycker jag är ett mycket rimligt pris, ett plus i kanten för dom fina färgerna som fanns!
Tänka sej att jag på mindre än 1 h hann köpa följande:
-harkel-

*Vindjacka till lillan, fanns ej i lillens stl
*Kepsar till båda onga
*Ny Alfons docka till lillan (vars tusan håller du hus, alfons?)
*Två t-shirts till lillan
*En "shorts-dress" till lillan (love it, måste hitta en i min stl också!!!(gärna med knappar i "grenen". Hur praktikst?))
*Skrubbhandske
*Ny bikini till mej

Bikinin haffade jag på väg till kassan då det plötsligt slog mej att min nuvarande (ja, jag har bara en) nog sjunger, och har sjungit, på sista versen ett tag. Färgerna är liksom inte desamma som när jag köpte den för typ 6 år sedan, höhö, konstigt va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0