Systra mi

Ikväll har jag och lillprins hälsar på hos Ida, Johnny och lilla Noel och det var verkligen på tiden, vi är där alldeles för sällan trots den ynka 10 minuters bilfärden. Fy oss. 
Trevligt var det i alla fall och med oss hem fick vi en påse kläder till llilleman och en till mej, inte fy skam alls. Behövligt, däremot. 

Lillprins och den bästaste storasyster´n jag har



Det skulle vara fullkomligt najs att kunna komma i alla mina "gamla" kläder igen, för jag känner inte alls för att måste köpa en helt ny garderob (eller ja det gör jag, men inte plånboken =)) men det är väl bara att keep on walking. Eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Ida

Kärlek =)

2012-05-24 @ 21:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0