Näst intill klart!



Nu är våran lilla biblioteks-hörna nästan klar, och åhhhh så skönt det känns! Allt som fattas är mera böcker såklart, en matta, ett annat bord och en mysig retro-taklampa. Jag kan nästan se mej själv sitta där med mysfilten, en kopp choklad och en bra bok =)


Jag känner mej nästan lite stolt över vetskapen att det är JAG som gjort den! Timmy har sågat ut alla bitarna och hjälpt att bygga ihop där jag inte nådde (jag är ganska lång för min längd) men det är jag som målat alla bitarna två varv och skruvat ihop dom, så det så! -klappar lite på min axel-

Kommentarer
Postat av: Linn

Superbra blev det! Du är så duktig så. :) Kram

2012-11-04 @ 21:49:13
URL: http://www.apathyontherise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0