Det var på håret

Efter en viss Flippflopp kastat sej i den största lerpöl han hittade när vi var ute sist så fick han sej sin första ordenliga dusch när vi kom in!
(Innan har jag bara skölt av benen då det inte varit nödvändigt med mera, nu var det nödvändigt)


Vattenglad som han är så följer han glatt med in i duschen och försöker som vanligt att bita fast i vattenstrålen (Border collien är världens smartaste hund -yeah right) och när jag tar upp den nya, dyra hundschampoo-flaskan så känns den väldigt lätt för att aldrig vara använd. 


Väldigt, väldigt lätt känns den... 


Antingen så rymmer flaskan väldigt lite för att vara så stor, eller så kan det hända att det är en liten Luna med i något litet hörn... jag vet inte vad jag ska tro. 


Just å pass ny-schampoonerad

Kommentarer
Postat av: linnnnn

Hejsan! Jag vill bara tipsa om att jag skickar ut inbjudningar på min blogg till en hemsida där man kan få shoppa kläder och skor för otroligt billiga priser! Det är en hemsida som gör att man får minst 50 % rabatt på kläder,skor,smycken och resor. Dock måste man få en inbjudan för att bli medlem, men jag skickar till alla som vill :)
Gå in på det här inlägget och lämna din mailadress så skickar jag en inbjudan per mail till dig :D

http://lillalinnpinn.blogg.se/2012/october/fa-klader-och-skor-mycket-billigare.html#comment

2012-10-25 @ 16:36:55
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0