Höstvisning på Kii

Igår var jag, 2 av mina bästa systrar och inneboenden Carro på Kii´s höstvisning i schtaan, jag har aldrig vart på någon modevisning tidigare så där blev jag av med den oskylden. (pjuh)





Efteråt bjöds det på bl.a snittar och Femme Natural Boost (som för övrigt INTE smakade Red Bull) i butiken, och jag skymtade dom där snygga paljett-tightsen jag spanat in på "showen". 1 500:- gick dom lös på, och jag spanade fort vidare. Haha! Inte ens om jag hade gränslöst med pengar skulle jag spendera 1 500 på ett par tights!

"Näe, då få de va!"

Men det var trevligt att träffa systrarna mina, och tack bästa Ida som ordnade biljetterna ;)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0