Oh yeah


Nu är det bara för mej att damma av (och hitta åt(okej, jag vet var dom står)) löparskorna för idag var jag och ordnade mej ett gymkort! 

Eftersom jag är för feg för att bege mej ut i mörkret på kvällarna så har det blivit ungeför 0% motion dom senaste tre månaderna, och det är INTE OKEJ! Jag mår hundra gånger bättre när jag fått svettas lite, och fastän träningsvärk är en pain in the ass (bokstavligen) så välkomnar jag den med öppna armar just nu, jag vill bara röööra påååå meeeej! 

Jag tänker typ tre gånger i veckan i alla fall, jag har ju hundträningar också (och typ 100 hemma projekt)... aaa, det blir bra det. 
Jag försökte även få med mej min käre storasyster men hon lät skeptisk... måste nog tjata lite till på henne. 



Till något helt annat så tränade jag lite med Flippen ikväll. Targetsticken åkte fram såklart och han får följa den 1-4 sekunder innan jag klickar, går finnemang! Blev även "klossen", "stå", "fot" och "stanna", han är jätteduktig =) 

Timmy sitter som en hök bakom mej och vill visst motionera hans Priest (som inte healar) lite, så han måste väl få göra det då. Bjuder på en bild på finaste lilla Grim i alla fulla fall






Två blev det visst =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0