Så.Jäkla.Skönt.

Aaaaaah, jag kom just från mitt första gympass och det känns helt lovley, älskar känslan man får efter man tränat! Hur mycket träningsvärk jag kommer att ha får bli morgondagens bekymmer... eller dagen därpå. Förmodligen dagen därpå... 


Jag började i alla fall med 20 minuter på den dära crosstrainern, sedan rodde jag 5 min följt av benböj med bara stången (för att jag är så stark) 10 gånger 3, insida lår 10 gånger 3, röv 10 gånger 3, undersida överarm 10 gånger 3 (varvat) och avslutade med 10 minuter på crosstrainern igen.
Stretchingrummet var helt suveränt, jag viste inte ens att det fanns "stretchingmaskiner"!? Haha. 


Jag tycker det var ett jättetrevligt gym med fräscha grejer, och det fanns typ... allt? Jag kanske drar tillbaka redan i morgon, det beror på hur rörlig jag är =) Helt klart tummen upp i alla fall!

Kommentarer
Postat av: R e b e c c a

Asså det är ju så härligt att bara så ge allt på gymmet! Fin blogg! :)

Svar: jamen det är ju det! =) tackarr
Moa Bergström

2012-11-01 @ 07:59:20
URL: http://bec.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0