Aamen kom igen!!!

Amen va fan!

Jag åker och handlar enkomt till den till synes utsökta tårtan, har skrivit handlarlista och allt vilket verkligen tyder på att det är något viktigt på gång. Ja, någonstans på listan står det "Cream cheese", och jag går till osthyllorna och haffar 2 burkar. Dom här burkarna:




Jag tror verkligen att Vitlök och örter blir som grädden på moset på min chokladtårta. NOT! 

@£€{[]]€£@£!#"#"¤&%&&/(/&)%/&&£$£@$][}}£$€£

Som tur är så ska bottnarna kyla av sej i kylskåpet över natten så jag behöver inte någon Cream cheese ikväll, men jag tror nästan att jag byter dom till naturell...





















PS. HIttade perfekt stora coca cola burkar på Coop som blir slut innan man hinner bli less. Timmy tyckte inte riktigt som ja





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0