Brrr!

Jag och Flip kom just in från en liten promenad i skogen, och HUA ett sånt skitväder det är idag altså. Regn och rusk. Och blött. Blä.

Flip ä-älskar att springa i skogen (konstigt va?) och just som han ser som uppstudsigat ut där han skuttar i riset vänder han huvudet mot mej och skuttar sedan rakt in i en buske. Haha, det såg för himla roligt ut! Han gav igen genom att råna en liten kvist som han sedan bar på tills vi kom ut på vägen igen. "Han ä så gulli", för att citera Luna. ♥


Igår lämnade jag resten av familjen i Moräng innan jag själv (och Flip) körde till Malå för fix och don innan dopet på lördag. Det är konstigt, men man får bra nog mycket mera gjort utan en 2,5 åring och en 8-månders i hasorna =)
Igår kväll blev i alla fall Nalle-kakorna och nege....chokladbo..."Wienerbröden" klara, och idag står det tårtbottnar och subway-kakor på schemat. Åsså måste jag ringa till prästen och meddela små justeringar. Ringa... Telefonsamtal... kanske Timmy får göra det? Kanske jag helt otippat råkar tappa bort min telefon idag? Efter jag pratat med honom och sagt att han får ringa, såklart. Man får inte vara dum.




Han ska egentligen ha rumpan i backen här, men tja, vi kommer dit =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0