Fortsättning Projektbygge

Nu har jag skruvat ihop fler lådor till mitt lilla projekt, och som det ser ut nu så kan det nog börjas monteras ihop på riktigt imorgon om jag bara får tag i mera skruv -KUL!
(Oj, där var det nära felstavning som i detta fall skulle låta lite negativ, tur jag har hökögon..)



Men andra ord måste jag altså en sväng in till stan i morgon, men det passar ju faktikst ypperligt bra eftersom vi fått som "läxa" i valpkursen att åka på minst 3 nya ställen och passivitetsträna. HIttils har vi varit på noll. Duktiga vi är. 


Annars idag har jag inte gjort någonting alls som jag hade planerat att göra, men som tur var finns det ju fler dagar. Varför göra saker idag som går att skjuta upp till i morgon?
Men tränat lite med Flip har jag gjort. Eller ja, tränat och tränat kanske man inte riktigt kan kalla det? Vi har varit ute och lekt på gården och grannens kopplade hund fick vara störningsmoment.

Nu i efterhand kan jag kanske tycka att jag var lite väl modig som hade honom lös, men tydligen (och som tur var) så är jag så rolig att vara med att min väl utvalda störning (den andra hunden, då) inte blev någon störning alls då han hade full fokus på mej hela tiden. Han var på väg att springa mot grann-hunden någon gång i början, men med lite ledande manövrar från min sida glömde han snabbt bort det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0