Hemma igen

Då var man hemma igen efter ett par hektiska dagar i Malå. Vi väntar dock fortfarande på TImmy och Grim som stannade några timmar extra då Timmy var på "grabbkväll" (Killar kan!) igår, faktum är att han fortfarande sov då jag, Lillan å Flip drog iväg efter lunch. Hur fuskigt var inte det då? Jättefuskigt kan jag be att få tala om tala om. 

Lillan sov nästan hela vägen hem, Flipfloppen mådde inte riktigt lika bra..



Igår hade vi då dop för Finaste lilla Grim som för övrigt skötte sej alldeles exemplariskt i kyrkan om man bortser från att han vist var tvungen att kräkas inte en, utan två gånger på dopklänningen... Kanske var det en pik...?
Det var i alla fall jättekul att så många kunde komma och vi fick såå många fina presenter. Bilder kommer senare då dom ligger i andra bilen, tills dess kan jag bjuda på bilder jag har hittils. På mina vackra tårt-skapelser till exempel ;)




Den sista tårtan blev lite tråkigare, men det fanns inte tillräckligt med tid helt enkelt. Tre barbor fick räcka =)

 
 

STOOORT TACK till bästaste Emil också som sjöng sååå fint i kyrkan och hjälpte till att göra Grims fina dop till en minnesvärd dag =) Låtarna han sjöng var "En värld full av liv" från Lejonkungen (samma som han sjöng på Lunas dop) och "I get to be the one" av JJ Heller, underbar låt för övrigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0