Klicker-update

Jag äää-älskar min klicker! Skulle inte ge bort den för ens 500 spänn! Eller jo, de skulle jag för då kunde jag köpa flera stycken och lägga upp som prydnad. 

Så fin♥


Jo, klickerträningen går bra! Han bjuder fint på "sitt", "ligg" och "stå", och dom två förstnämnda har blivit så pass flytande att jag börjat lägga till kommando-ordet lite smått. Har även tränat fotgång, tasstarget (i form av musmatta), "kuben" och handtarget. Måste skaffa mej en target-stick känner jag, möjligheterna är oändliga! 

När vi ändå snackar träning så har jag spenderat drygt 40 minuter med att bryta Frolic i småbitar i en burk, så nu är det bara att haffa ett gäng när det vankas träning. SÅ praktikst att inte behöva bryta godis medans man tränar. 


Kommentarer
Postat av: Charloth - Livet med Kärleken

Jag använder samma klicker som dig! Den är grymt bra och öigger så bra i handen!

2012-09-03 @ 10:58:14
URL: http://sleepingangels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0