Loppis!

Jag och Sandra har varit på barnloppis på Nolia idag, det var sjukt mycket folk och bara efter ett tag så insåg jag att shorts och linne vore ett smartare drag... pjuh, vad varmt det var!

Folk var som galna gamar och jag tycker verkligen synd om dom som hade mist förståndet och tagit med sej barnen. Eller ännu värre, BARNVAGNEN! Hua. Aja, några saker han jag plocka åt mej i alla fall innan vi begav oss ut mot friheten igen. Bla detta:

Vinteroverall. Såg sprillans ny ut. 200:-



Galonisvantar. 20:-/st


Vinterkängor 50:-


Jeans 30:-/st


T-shirt 20:-


Snickarbyxen 50:-


Laggård med djur 100:-



Helt OK!

I morgon är det vanligt Loppis som gäller. Samma tid, samma plats. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0