Modig!

Ikväll har jag och min käraste lillasyster varit och sett "Modig" på bio, och trots att majoriteten där var små 7-åringar som skrattade för att vi vuxna (höhö) skrattade eller att någon sa typ "bajs" så var det mycket väl spenderade pengar måste jag säga. Mutcho god film! 

Den var både spännande, rolig och sorglig/fin. Jag låtsades klia mej i ansiktet flera gånger, men det var egentlige tårar jag torkade, haha! Jag hatar att gråta in public, så att säga. Undviker det i största grad så gott jag kan. 

Mycket förväntansfull innan bion och Maya-hämtning


Jag och Maya-piraya (jag vill me ha en pippi-tröja!)





 

Kommentarer
Postat av: Linn

Orutinerat att du sminkade dig innan gråtarfilmen. ;) Jag och Vanessa såg den här i Götet och vi kände oss också lite malplacerade bland barnfamiljerna!

Svar: ja vet! sjukt orutinerat... men samtidigt kände jag att jag måste ju passa på när 'sminktillfälle" ges, det är ju inte varje dag ;)
Moa Bergström

2012-09-15 @ 14:50:34
URL: http://www.apathyontherise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0